اهمیت گردشگری در اقتصاد و مشاغل - قشم گردی

اهمیت گردشگری در اقتصاد و مشاغل - قشم گردی

گردشگری برای موفقیت بسیاری از اقتصادهای سراسر جهان حیاتی است. در مقصد میزبان مزایای مختلفی از گردشگری وجود دارد. گردشگری درآمد اقتصاد را افزایش می دهد ، هزاران شغل ایجاد می کند ، زیرساخت های یک کشور را توسعه می دهد و حس تبادل فرهنگی را بین خارجی ها و شهروندان ایجاد می کند.

تعداد مشاغل ایجاد شده توسط گردشگری در بسیاری از مناطق مختلف قابل توجه است. این مشاغل نه تنها بخشی از بخش گردشگری هستند ، بلکه ممکن است شامل بخش کشاورزی ، بخش ارتباطات ، بخش بهداشت و بخش آموزشی باشند. بسیاری از گردشگران برای تجربه فرهنگ مقصد میزبانی ، سنت های مختلف و غذاشناسی سفر می کنند. این مورد برای رستوران های محلی ، مراکز خرید و فروشگاه ها بسیار سودآور است. ملبورن ، جمعیت استرالیا بسیار تحت تأثیر گردشگری است. جمعیت آن حدود 4 میلیون نفر است و حدود 22000 شهروند فقط در بخش گردشگری استخدام می شوند.

دولت هایی که درصد زیادی از درآمدشان به گردشگری متکی هستند ، سرمایه گذاری زیادی در زیرساخت های کشور انجام می دهند. آنها می خواهند گردشگران بیشتر و بیشتر به کشورشان سفر کنند ، این بدان معنی است که امکانات ایمن و پیشرفته لازم است. این امر منجر به جاده ها و بزرگراه های جدید ، پارک های توسعه یافته ، بهبود فضاهای عمومی ، فرودگاه های جدید و احتمالاً مدارس و بیمارستان های بهتر می شود. زیرساخت های ایمن و نوآورانه امکان گردش روان کالاها و خدمات را فراهم می کند. علاوه بر این ، مردم محلی فرصتی برای رشد اقتصادی و آموزشی را تجربه می کنند.

گردشگری یک تبادل فرهنگی بین گردشگران و شهروندان محلی ایجاد می کند. نمایشگاه ها ، کنفرانس ها و رویدادها معمولاً خارجی ها را به خود جلب می کند. مقامات سازمان دهنده معمولاً از هزینه های ثبت نام ، فروش هدیه ، فضاهای نمایشگاهی و فروش حق چاپ رسانه سود کسب می کنند. علاوه بر این ، گردشگران خارجی تنوع و غنی سازی فرهنگی را در کشور میزبان به وجود می آورند.

گردشگری یک فرصت عالی برای بیگانگان است تا با یک فرهنگ جدید آشنا شوند ، اما همچنین فرصت های زیادی را برای شهروندان محلی ایجاد می کند. این به کارآفرینان جوان اجازه می دهد محصولات و خدمات جدیدی را ایجاد کنند که فقط برای ساکنان محلی ساکن نباشد. علاوه بر این ، ساکنان مزایای ناشی از گردشگری در کشور خود را تجربه می کنند.

منبع: https://qeshmgardi.com/

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : شنبه 28 فروردين 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: